جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

غلام سیاه روی امام

جوین

گفت: به خدا سوگند، بویى بد، تبارى پست و رنگى سیاه دارم، پس بهشت را از من دریغ مَدار تا بویم خوش و تبارم، نیکو و رویم سپید شود! نه! به خدا سوگند، از شما جدا نمى‌شوم تا اینکه خون سیاهم با خون شما، در آمیزد.

پیوندهای روزانه

باید برای ریشه کن شدن یک استدلال نادرست تلاش کنیم .مغالطه و یا کج فهمی به وجود آمده از دموکراسی و حق رای مردم .

این اشتباهی است که در دولل مختلف از سازندگی و اصلاحات تا عدالت و اعتدال دچار آن بودند و خوشحالی رای مردم چنان در آنها نسوخ کرده بود که برخی دولت مردمان را دچار ثقل سامعه کرده بود . آیا در انتخاباتی که با آوردن رای بالا فرد مذکور به پست و مقامی می رسد جایز است خود را فعال ما یشا بداند و منتقدین را به جای تکریم ، مهجور نماید . مگر نخوانده اید از امیرمونان که می فرمایند : "من حذرک کمن بشرک " 


این کج فهمی در ریس جمهور اول انقلاب ( بنی صدر ) به قدری زیاد شده بود که حتی حق رای را نیز از بزرگان سیاسی زمانه نیز صلب می کرد .


اپیزود دوم

چرا برخی رسانه ها تلاش می کنند فقط اصولگرایان را منتقد دولت جلوه دهند ، این درست است که اصولگرایان منتقد دولت هستند ولی تنها منتقدین نیستند . فراموش کرده اید واژگانی مانند رحم اجاره ای و رابطه صیغه موقت را در عرصه سیاست وارد کردند و یک صدا برخی فعالیت های دولت را کوبیدند و در بسیاری از قضایا حمایت خود را از دولت سلب کردند .

این مناقشه ی چندان صحیحی نیست که دوستان منتقدین را در اصولگرایان و وباالخص پایداران و یا حامیان دولت کنند و نیت خوانی کنند که نقد آنها از روی غرض  و تضعیف دولت می باشد .

و در انتها برای دولت آقای روحانی نیز دعای خیر و سرانجام نیک می کنم و طلب هدایت برای آن دسته از سیاسیونی می کنم که دوست دارند دولت زمین بخورد و به واسطه آن خود بر سر کار بیایند .


حال این روزهای من مانند آن 5مرزبانی است که از خواب بیدار شده و محاصره می گردند و حال آرمین رزم دیده مانند هاشمی رفسنجانی بعد از رد صلاحیت است .

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۳/۰۳
  • ۵۹۸ نمایش
  • جوین حری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی